sobota, 6 kwietnia 2013

Weekend w łóżku

Joanna (JOKUKO design)
Ciemno wszędzie, głucho wszędzie. Co to będzie, co to będzie? No na pewno nie wiosna :/ Chodzą słuchy, że podobno została odwołana. No tak, takie czasy, że wszędzie są zwolnienia. 

Pogoda nas nie rozpieszcza i nie zachęca do wychodzenia z domu. Drzewa bezwstydnie ogołocone czekają na zmiłowanie, słońce się nie uśmiecha, a niebo na tę całą wiosenną absencję spuściło szaroburą zasłonę milczenia. Jedni kichają, drudzy kasłają, jeszcze inni pociągają nosem, a tu weekend za pasem. I co z tym fantem zrobić? Morfeusz rozkłada ramiona i zaprasza do łóżka, gdzie będzie snuł senne opowieści nawet przez cały weekend.

A propozycje są kuszące.





źródło: wszystkie zdjęcia pochodzą z housetohome.co.uk

Ja się skuszę
i wskoczę pod puszystą, świeżą, pachnącą sennymi marzeniami kołderkę.

Dziękuję za odwiedziny :) Jeśli podobają Ci się moje teksty wyraź to w komentarzu, podziel się tekstem ze znajomymi lub zaproponuj mi współpracę. A... i często odwiedzaj Lovearti Studio :)



Pozdrawiam, Joanna (JOKUKO design)

1 komentarz:

  1. Dobrze ze jestem juz w lozku, wiec nie zatesknie za jednym z tych pieknych lozek. Nie wiem jak w Polsce , ale u mnie od poniedzialku ma juz zawitac wiosna z ociepleniem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...