sobota, 8 marca 2014

Wnętrza Sary Richardson

Przeglądając jeden z moich ulubionych magazynów wnętrzarskich wprosiłam się z wizytą do domu, w którym aż czuje się wakacje i niemal zapach morskiej bryzy. Właścicielka domu zainspirowana projektami Sary Richardson, na wzór stylu słynnej, kanadyjskiej projektantki wspaniale urządziła swój azyl. 

Zajrzałam w każdy kąt, wygodnie rozsiadłam się na kanapie i zapragnęłam poznać inspiratorkę, która pomogła właścicielce domu wyczarować aurę w klimacie letnich, niekończących się wakacji. Sarah Richardson znana jako gospodyni programów wnętrzarskich i dekoratorka wnętrz od lat zachwyca swoim stylem projektowania. Jeżeli lubicie jasne wnętrza z odrobiną rustykalnych klimatów, tu znajdziecie kilka inspiracji do tego by, jak bohaterka dzisiejszego tematu zrobić krok ku realizacji marzenia o domu idealnym. 

Operując w różnych tonacjach danej barwy, projektantka tworzy jasne wnętrza sprzyjające wypoczynkowi. W nieosiągalny dla mnie, nie mogący pomieścić się w granicach mojej wyobraźni sposób łączy ze sobą różne desenie, które świetnie się ze sobą komponują. W moim wydaniu pewnie by się pogryzły lub w najlepszym wypadku rywalizowałyby o uwagą. Rustykalne meble, wiklina, ceramika czy tkaniny, na tle naturalnego drewna i bieli tworzą sielską aranżację wiejskiego, letniskowego domu, w którym można się skryć przed codziennym zgiełkiem miasta. 

Z okazji Dnia Kobiet zapraszam Was na wycieczkę po niezwykle kobiecych wnętrzach Sary Richardson. Poczujcie się jak na wakacjach i weźcie dla siebie garść inspiracji do zastosowania w Waszych wnętrzach. 

źródło: parkdaleave.blogspot.com
źródło: decorpad.com
źródło: sarahrichardsondesign.com, cdn.decorpad.com
źródło: lifestyle.ca.msn.com, sarahrichardsondesign.com
źródło: decordeprovence.blogspot.com

Dziękuję za odwiedziny :) Jeśli podobają Ci się moje teksty wyraź to w komentarzu, podziel się tekstem ze znajomymi lub zaproponuj mi współpracę. A... i często odwiedzaj Lovearti Studio :)

                                                                                                             Pozdrawiam, Joanna (JOKUKO design)

4 komentarze:

  1. Piękne wnętrza. Lubię takie naturalne, eleganckie pomieszczenia. Jak dla mnie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnętrza rzeczywiście piękne. Zdecydowanie wolę takie wnętrza od tych nowoczesnych, w których po prostu nie czuję się za dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale urządzone wnętrza - ładne, przytulne, a zarazem z naturalnym domowym klimatem - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...