piątek, 9 sierpnia 2013

Takie rzeczy lubimy. Nie tylko w piąteczek.


źródło: fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net









Jedni doznawali olśnienia dziwiąc się "Ach toż to dzisiaj piąteczek". Dalej pewnie kończąc myśl, co przyniesie letni wieczór. Inni (kłaniam się) byli tak zapracowani, że ledwo zauważyli, że pogoda przestała dziś tak bardzo dokładać do pieca. ;) 

Pracowitość została jednak nagrodzona miłymi słowami. 

"Przeglądając Wasz blog, zainteresowało mnie kilka wpisów. Szczególnie spodobało mi się, że piszecie w ciekawy i humorystyczny sposób, inaczej na większości blogów z którymi miałam do czynienia. Podobał mi się zwłaszcza post "Nietzsche, goła pupa i pytanie, jak rozbierać się przed swoim mężem? " Nie przypuszczałam że artykuł o krześle może być tak ciekawy i wciągający:)"
  


Takie rzeczy lubimy. Nie tylko w piąteczek :) 


Dziękuję za odwiedziny :) Jeśli podobają Ci się moje teksty wyraź to w komentarzu, podziel się tekstem ze znajomymi lub zaproponuj mi współpracę. A... i często odwiedzaj Lovearti Studio :)

Pozdrawiam, Joanna (JOKUKO design)

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...