środa, 13 listopada 2013

Przegląd magazynów wnętrzarskich - listopad cz. III

Joanna (JOKUKO design) 
Dzisiaj ostatnia, czyli III część listopadowej prasówki magazynów wnętrzarskich. 

źródło: czasnawnetrze.pl
Będzie krótko i treściwie. Po męsku, bo moją uwagę w tym numerze zagarnęli sami mężczyźni… i to jacy. 

Zwykle moją uwagę przykuwają mieszkania, które sklasyfikowałabym jako kobiece (patrz mieszkanie z hortensjami). Koncentruję się na rodzajach tkanin, elementach dekoracyjnych, kwiatach, wszystkich cacuszkach i przytulnościach, a jednocześnie na praktycznej stronie zastosowanych rozwiązań i ergonomii.

Tym razem nie mogłam przejść obojętnie obok wnętrza w męskim wydaniu. Poczujcie ducha dawnych warszawskich kamienic w mieszkaniu urządzanym w męskim stylu. 

Choć całość jest dziełem projektantki, przyznać trzeba, że osiągnięcie efektu, jaki widzicie na zdjęciach było możliwe dzięki właścicielowi. Facet wie czego chce. Dwa lata starał się o zakup tego mieszkania i kiedy transakcja stała się faktem, stanął w drzwiach swojego nowego - starego mieszkania i z otwartymi ramionami przywitał perspektywę generalnego remontu. 
 
Mimo iż to mieszkanie dla singla, współlokatorami właściciela są Sylvester Stalone, James Bond, Indiana Jones i nieustraszeni Pogromcy duchów.  W towarzystwie tych silnych, charyzmatycznych osobowości rządzi jednak harmonia kolorów, faktur, tkanin i mebli.

Mieszkanie, mimo iż urządzone pod dyktando upodobań i potrzeb mężczyzny, ma w sobie nutę kobiecości. Mam na myśli detale i duże wyczucie estetyki, o których wcześniej wspominałam.

Pachnie tu eleganckim mężczyzną. 
Pysznie :)  
Wprowadzam się :) 
Choć nie jestem pewna, czy właściciel, bokser, agent do zadań niewykonalnych, poszukiwacz przygód i faceci z wykrywaczami na duchy, to jak dla mnie zbyt ekstrawaganckie towarzystwo :)
Brakuje tylko Macgyvera i Mitcha Buchannona:)

źródło: czasnawnetrze.pl
źródło: czasnawnetrze.pl
źródło: czasnawnetrze.pl











Tutaj przeczytasz:


Dziękuję za odwiedziny :) Jeśli podobają Ci się moje teksty wyraź to w komentarzu, podziel się tekstem ze znajomymi lub zaproponuj mi współpracę. A... i często odwiedzaj Lovearti Studio :)


Pozdrawiam, Joanna (JOKUKO design)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...